Genesys Leader in Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure
Genesys, wereldwijd leider in oplossingen voor omnichannel customer experience en contact centers, is opnieuw benoemd tot Leader in het Gartner 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1. Voor de tiende achtereenvolgende keer positioneert Gartner Genesys het meest naar rechts op de as ‘Completeness of Vision’.
Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe3
Genesys was al eerder aangewezen als Leader in het Gartner 2017 Magic Quadrant for Contact Center as a Service, North America2 en daarnaast opgenomen in het Magic Quadrant for Contact Center as a Service, Western Europe3.
Geweldige prestatie waarmee Genesys voorop loopt in zowel cloud als on premise oplossingen
“Tien jaar leiderschap in combinatie met deze positionering in drie Magic Quadrants van Gartner is een geweldige prestatie waarmee ons bedrijf voorop loopt in zowel cloud als on premise oplossingen. Onze klanten met hun wensen helpen ons bij het blijven innoveren en het motiveert ons om voorop te blijven lopen in de markt in dit tijdperk vol veranderingen,” zegt Paul Segre, CEO van Genesys. “Momenteel gaat het om het volop benutten van technologie zoals artificial intelligence, zo blijven we de meest succesvolle customer experiences ter wereld mogelijk maken.”
Heldere visie op de ontwikkeling van de behoefte van contact centers
In het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide, definieert Gartner Leaders als volgt: “Leaders zijn zeer rendabele leveranciers met een breed portfolio, significant marktaandeel, ruime geografische dekking, een heldere visie op de ontwikkeling van de behoefte van contact centers en een bewezen track record in het afleveren van contact center oplossingen. Ze zijn goed gepositioneerd met hun huidige productportfolio en zullen naar alle waarschijnlijkheid leidende producten blijven leveren. Leaders hoeven niet per se een best-of-breed oplossing te bieden voor iedere klantvraag. Maar over het geheel genomen zijn hun producten sterk en hebben vaak buitengewone capaciteiten. Deze leveranciers bieden oplossingen met relatief weinig risico op een mislukte implementatie.”
In 2018 evalueerde het rapport over het Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide 11 verschillende leveranciers van contact center infrastructuur. Gartner positioneert daarna de bedrijven in één van vier kwadranten: Visionaries, Niche Players, Challengers en Leaders.
DOWNLOAD hier een gratis exemplaar van het 2018 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide:
Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
Over Genesys
Genesys verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek Genesys op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.